Hemelvaart toernooi

uitnodiging hemelvaart toernooi

Het is 5 mei eindelijk weer zo ver, het is dan weer Hemelvaart. Dit betekend dat er weer een Hemelvaart toernooi georganiseerd wordt door korfbalvereniging Swift in Middelburg. Misschien hebben jullie het al om het wedstrijdprogramma zien staan. Wij gaan er van uit dat iedereen hieraan meedoet. Als er iemand niet mee kan willen wij dit voor 8 april weten. Ook willen wij weten wie er kan rijden en hoeveel kinderen er dan in de auto kunnen.

Wat is het Hemelvaart toernooi?
Korfbalvereniging Swift organiseert ieder jaar een toernooi, dit is op Hemelvaartsdag. Dit toernooi vind plaats op de velden van Swift in Middelburg. Wij vertrekken s ochtends vroeg met z’n alle richting Middelburg, daar kiezen we een plaats op het terrein waar alle begeleiders/ ouders/ kinderen hun spullen neerleggen. Het is altijd een gezellige boel en tussen de wedstrijden door is er tijd om een hapje te eten, te springen op het springkussen en nog veel meer. Wij streven er naar om met zoveel mogelijk teams mee te doen aan dit toernooi. Ieder team wordt ingedeeld in een poule waarin ze verschillende wedstrijden gaan spelen. In iedere poule is er aan het einde van de dag een winnaar!
Het toernooi duurt meestal tot ongeveer 5 uur, daarna keren we terug naar Sint-Maartensdijk.

Als er vragen zijn kunnen jullie terecht bij:
Heleen Hoek
heleen@gjhoek.nl

——————————————————————

……………. kan niet meedoen met het Hemelvaart toernooi

……………. wil rijden op 5 mei

en kan in totaal …. kinderen vervoeren

Strookje voor 8 april inleveren bij de trainers of mailen naar heleen@gjhoek.nl