Aanmelden/opzeggen

Aanmelden
U kunt zichzelf of uw kind aanmelden via het onderstaande formulieren. Deze kunt u inleveren bij de trainers.

Aanmeldingsformulier SV NAKS

Toestemmingsverklaring AVG

Korfbal is een wedstrijdsport. U zult wel begrijpen dat u dus alleen lid kunt worden als u ook bereid bent om daadwerkelijk aan wedstrijden deel te nemen. We willen graag samen met de ouders er voor zorgen dat de kinderen samen kunnen sporten en wedstrijden kunnen spelen. Deze wedstrijden zijn bij Emergo maar ook bij de andere verenigingen. Daarom vragen wij de medewerking van ouders om naar wedstrijden te rijden.

Opzeggen
Aan het begin van ieder seizoen moet het bestuur alle leden opgeven aan het KNKV. Voor deze leden dienen wij dan (voor het gehele jaar) contributie te betalen aan het KNKV én aan het afdelingsbureau. Als een lid gedurende het seizoen dan bedankt, krijgen wij dit geld niet terugbetaald. Dit houdt in; als u dan tijdens het seizoen bedankt, dan dient u een boete te betalen aan de vereniging.
Het bedanken als lid dient schriftelijk te gebeuren bij Mike via kvemergo@outlook.com.