Over Emergo

De korfbalvereniging Emergo is opgericht in 1974. Emergo heeft nu ongeveer 50 leden. De jeugd neemt daarbij een belangrijke plaats in. In het seizoen 2020/2021 neemt Emergo met twee jeugdteams deel aan de door de KNKV georganiseerde competitie. De regio’s waar wij onze competitie spelen zijn in Zeeland, West-Brabant en omgeving Dordrecht. De thuiswedstrijden worden gespeeld in Sint-Maartensdijk en Tholen. Hiernaast hebben wij (bij voldoende animo) voor de allerkleinsten, 3 tot 6 jaar, welke nog geen wedstrijden spelen een Kangoeroe Klup.

Emergo organiseert naast trainingen en het spelen van de competitie heel veel activiteiten voor zowel de jeugd, senioren en ouders. Hierdoor is de sfeer prettig en ongedwongen en het zorgt ervoor dat de binding met de vereniging vergroot. Feestavond, bingo, bowlen, laddertoernooi, tentenkamp etc. Voor ieder wat wils en altijd heel gezellig!

Treffer Emergo 40-jarig jubileum

IMG_2027