Club van Honderd

Wat houdt de ‘’Club van Honderd” in: De ‘’Club van Honderd” is een groep van honderd personen en/of bedrijven, die minimaal € 15,00 inleggen voor één jaar waarmee een nog nader te bepalen doel wordt gerealiseerd. U moet dan denken aan een bijdrage scorebord, speeltoestel voor kinderen, eigen clubvlag etc. Ook uw ideeën zijn welkom en horen wij graag. Wat krijgt u ervoor terug: Een naamsvermelding in het clubhuis op het club van honderd bord. En natuurlijk wordt u op de hoogte gehouden van alle gebeurtenissen aangaande de ‘’Club van Honderd”. Wij hopen dat wij u enthousiast hebben kunnen maken met dit nieuwe initiatief en hopen op een positieve reactie en/of bijdrage. Mocht u over bovenstaand schrijven nog vragen hebben kunt u contact opnemen meteen van de leden van de sponsorcommissie:

Antonio Broeren
Mike Westerlaken